З ошит має гриф Державного методичного центру навчальних закладів культури і мистецтв України.
Зміст Робочого зошита з "Української та зарубіжної музичних літератур" повністю відповідає першим двом розділам Початкового курсу чинної програми з предмету: «Музика в нашому житті» та «Зміст музичних творів». Цей Зошит складений разом Іриною Миколаївною Томасишин – досвідченим викладачем-методистом дитячої школи мистецтв № 8 м. Києва, ентузіастом своєї справи, одним з укладачів чинної програми з предмету «Українська та зарубіжна музичні літератури». Ірина Миколаївна представляла свою програму з музичної літератури на Всеукраїнський конкурс 2005 року, яка була відмічена Дипломом ІІ ступеня, та разом з іншими, покладена в основу чинної програми для музичної школи, музичного відділення школи естетичного виховання.
К андидат мистецтвознавства, доцент кафедри історії української музики та народної творчості НМАУ ім. П.І.Чайковського Гусарчук Т.В. в рецензії на посібник зазначила: «У посібнику реалізується ідея комплексного впливу мистецтв, засоби активізації творчих здібностей, сучасні педагогічні технології… Авторки звернулися до однієї з найцікавіших новітніх освітніх технологій – Технології Розвитку Критичного Мислення через Читання та Письмо. Деякі прийоми цієї технології (сінквейн, кластер, есе тощо) автори посібника успішно адаптували для музичного виховання. У поєднанні з образно-смисловим та ігровим началом вони, безумовно, даватимуть вражаючі результати».
ЗМІСТ
___Розділ І. МУЗИКА В НАШОМУ ЖИТТІ___
Тема 1. Музика в нашому житті
Тема 2. Музика як вид мистецтва
Тема 3. Пісенність у музиці
___Розділ ІІ. ЗМІСТ МУЗИЧНИХ ТВОРІВ___
Тема 4. Що може зобразити музика
Тема 5. Природа в музиці
Тема 6. Пейзаж у музиці
Тема 7. Дитячі ігри та іграшки в музиці
Тема 8. Казка та казкові герої в музиці
Тема 9. Світ тварин у музиці
Тема 10. Музичні подорожі
Тема 11. Картини свята в музиці
Тема 12. Музичний портрет
Тема 13. Музика в родинному колі
Тема 14. Внутрішній світ людини в музиці
Тема 15. Музика посміхається
Тема 16. Зміст музичних творів.
Підсумковий урок